]v[aria ♥

Alla inlägg den 31 december 2007

Av Maria - 31 december 2007 19:23

Nyårsafton blir en lugn och skönt kväll hemma hos Mamsen och Thomas. Micke är ju uppe nu och så är Emil och Sofia här, så det blir en mysig kväll. Vi ska äta tre rätters middag, efterrätten ska jag stå för. Allt blev supergott!! En riktig lyxmiddag! :D Sedan kkade vi lite på TV och dack en massa. (Vi blev ganska onyktra alla vi vuxna :D Men det är ju så det ska vara på Nyårsafton, eller? ) Vi hade i alla fall riktig trevligt och riktigt kul! Vi sköt raketer och grejjade en massa. Chica hade en liten rosett i pannan och var riktigt söt!


En tråkig sak hände också tyvärr. En av Mickes kompisar på Gotland körde ihjäl sig på lätt MC, men det har ni säkert läst om i tidningarna....


Hej Svejs!

/ Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards