]v[aria ♥

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Maria - 26 januari 2008 18:23

brukar du?


titta på dig själv i spegeln : jaa..

gnälla: ja, det är klart. Allt känns mycket bättre sen :P

sova: älskar att sova

ha ångest: hit och dit de flesta dagarna.

skada dig själv med flit: joo, men det var längesen...

ta mediciner du inte borde ta: nej

vilja dö: nej, jag vill leva!

drömma mardrömmar : då och då men det är glömt ganska snabbt när jag vaknat :P

drömma sexdrömmar : haha jaaa!

klä dig i svart: använder svarta kläder ganska ofta, man ser ju faktiskt lite smalare ut då...

gå till kyrkan: haha ibland, kan vara lite mysigt.

gå i skolan: nej, har gått ut redan.

röka: nej!

ha sex: men det är väl klart. Någon gång ibland iaf :P

ljuga: nej, försöker hålla mig ifrån det, men visst kan man behöva förfina sanningen ibland...

hata folk: ja, faktiskt finns det några få....

lita på folk: ja, lite för mycket ibland...


vem?


saknar du: Micke, bror min.

vill du döda: inte döda men dunka på lite... Det är en han.

rörde dig sist: Tomas, när han väckte mig :P

vill du slå: oj ja! Honom!!

vill du kittla: Jennifer ;)

kramade du sist: Mamma

vill du prata med: någon trevlig kompis

skrek du på: det är nog säkert Mamma :P

sårade dig sist: Han...

vill du bli galet full: jaaa och bara ha skitkul!

gjorde dig riktigt glad: Det måste nog bli Jennifer och Per!

fick du sms från senast: Mamma

ringde dig senast: humms.. Det blir nog Mamma det med.

är vackrast på jorden: Min Mamma ;)


har du?


för många vänner: Knappast, snarare för några..

tvångstankar: jaa, det har jag nog.. Fast inget allvarligt :P

någon annan psykisk sjukdom: nejje

någon skada: nej

färgat håret: Jajamensan

brutit några ben: neppsan

några piercings: nej, bara hål i öronen

egen dator: nej, eller ja, jag äger den inte men använder den :P

bra självförtroende: neeej

kysst någon: Japp ;)

haft sex : Oh ja! :P

köpt kondomer: haha jaaa..

tagit nakenbilder: ja

sagt jag älskar dig till någon idag: yes

bjudit ut någon: humm... vet inte kanske..?

varit kär: ja

dumpat någon: ja

blivit dumpad: ja, det tror jag..

velat vara otrogen: aldrig

varit otrogen : neej!

lämnat landet : ja

rymt hemifrån: ja, på tre hjulingen :P

tuttat eld på nåt: jaa, det har jag kanske :P

gjort något olagligt: ja


hur?


svarar du i telefonen : Hej det är Maria, oftast :P

fördriver du tiden: datorn, tvn eller med något annat.

mycket pengar har du: Åtminstone så jag klarar mig.

ofta bäddar du sängen: Åtminstone lägger jag till täcket varje morgon :P

ofta diskar du: ibland

ofta städar du: när jag inte står ut längre

många stör du dig på: oj, de är nog många de...

ofta träffar du din familj : varje dag

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards