]v[aria ♥

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Maria - 28 januari 2008 17:53

  • Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vaxa benen och sola solarium
  • Vad gjorde du kl 8 i morse? : jobbade på dagis 
  • Vad gjorde du för 15 minuter sedan?: nös
  • Det sista du sa högt?  Ja.
  • Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe, te och mjölk 
  • Vad var det senaste du åt? Fikade lussekatter med Mamsen och Emil 
  • Vad var det senaste du köpte? Solarietid
  • Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
  • Vad är det för väder hos dig just nu? Ganska vindstilla men mörkt! 
  • Godaste glass-smaken? Gammeldags-vanilj eller isglass  
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
  • Sover du tungt? Nej, sover väldigt dåligt. 
  • Drömmer du mycket? Jajamensan
  • Mardrömmar? Någon gång ibland
  • Vilket ämne är roligast i skolan? Går ej i skolan just nu.. 
  • Trivs du med ditt jobb? Jag vikarierar och får flytta runt mycket, vilket kan vara jobbigt, men när jag väl kommer in mig någonstans så trivs jag som fisken i vattnet! 
  • Favoritklädsel? Något som får mig att se smalare ut, antagligen svart..
  • Favoritlåt just nu? Oj, de är många. Men sådana sköna "skaka rumpan" låtar slår aldrig fel!!
  • Vad ser du om du tittar åt höger? En hylla full med Herbalife produkter!
  • Vad gör dig glad just nu? Tanken på helgen jag har framför mig som jag ska spendera med Jennifer och Per. 
  • Vad ska du göra härnäst? Hjälpa Mamsen med maten
  • Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
  • Humör just nu: Trött med huvudvärk men har ändå väldigt mycket energi. 
  • Sommarplaner: Ha en kul sommar!! 
  • Hur många kuddar sover du med: Två
  • Spelar du nåt instrument: Nejje
  • Vilka är viktigast för dig: Mina nära och kära
  • Snarkar du: någon gång ibland
  • Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Den var svår, kanske att kunna flyga! 
  • Vad vill du jobba som? Är lite kluven där, men barn ska vara inblandade. Kanske kurator. 
  • Stökigt eller välstädat? Vill gärna ha det välstädat, men det blir väldigt lätt stökigt. 
  • Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, skulle inte tro det... 
  • Gillar du att sjunga? Jaa, det är helt underbart
  • Vad gör du om du får hicka? Sväljer tre gånger under ett andetag, det brukar fungera. 
  • Vad längtar du mest efter just nu? Att det ska bli fredag!
  • Presentation


    Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

    Omröstning

    Vem är du som kikat in?
     Kvinna
     Man

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25 26 27
    28 29 30 31
    <<< Januari 2008 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards