]v[aria ♥

Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Maria - 30 januari 2008 19:40

Haha! Jag har blivit en riktig datanörd nu när jag är inneboende hos Mamma och har datorn till hands hela tiden. :P


Måste bara skriva dagens bästa citat, sagt av Krille:

- Orka med kärlek... Det är bara något man blir kåt och konstig av! :D


Hej Svejs!

/Maria

Av Maria - 30 januari 2008 16:46

Usch vad trött jag är idag. Gick upp 5.00 i morse, sedan har jag jobbat och varit ner på stan en sväng. Behövde en halterneck BH till på lördag när vi ska ut. Jag hittade en men vi får väl se hur bra det blir... var ju inte direkt en sådan jag hade hoppats på att hitta. Men enkla halterneck BH:ar finns bara för de med minimala tuttar. En annan med värsta bamsarna (eller vad man nu ska kalla dem) har lite mer problem :P


Känner mig alldeles depremerad över min kropp. Jag tycker verkligen att jag bara är fet och ful. Men det får väl duga ändå, vissa dagar kan man ju faktiskt känna sig vacker men det brukar ofta gå över ganska snabbt... Nu när det har hänt så mycket så har det här med min viktnedgång stått stilla, jag orkar liksom inte ta tag i att träna och sådant. Jag behöver få energi! Och det kanske jag får i helgen ;)


Just nu så funderar jag på att släng ikull mig en stund, skulle behöva få sova några minuter. Det värsta är att jag får sånt problem att somna i natt då istället.... Men det får jag ta! :P


Snart är det Fredag!!! :D


Hej Svejs!

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards