]v[aria ♥

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Maria - 31 januari 2008 20:03

Har precis snackat med Gullbull (Sophie) Hon är så söt som en sockerbit och jag skrattade så jag blev alldeles varm i hela fejjan. Kan erkänna att jag är alldeles övertrött, vilket gör det hela värre!! :P Vi började snacka om att vad en viss person ska få när hon fyller 20, kan inte säga vem det är för då får ju hon veta! ;) Men iaf så sa jag att vi skulle ge henne något snuskit och roligt! Gullbull svarade att hon var så glad att jag sa det så hon slapp :P Hon vill inte vara så snuskig, men hon blir det alltid i mitt sällskap! ;) Så jag började prata om en dildo och då säger hon plötsligt: -Jag har ingen dildo!? Haha! Det lät precis som hon menade att om hon haft en så hade födelsedagsbarnet kunnat få denna använda dildo i present! Jag höll på att skratta ihjäl mig, jag måste ju erkänna att bilderna jag fick i huvudet var först att Gullbull och sedan födelsedagsbarnet använde den!! ;) haha! I alla fall, vi fortsatte vårt samtal och det blev bara värre och värre, det slutade med att jag gjorde något mystiskt skratt och hon säger: - Vad var det där för ett läckert skratt.... Du är obehaglig! :D Hon är söt hon Gullbull! Vi bestämde iaf att då jag ska åka till Blge i morgon så ska hon få åka med från Falun, jag vet inte vad hon skulle göra men ändå :P


Annars har jag jobbat idag, det har varit kul men samtidigt lite kämpigt då jag inte känner mig allt för uppåt hela tiden. Med allt som hänt så är det så många frågor och funderingar som snurrar runt i huvudet på mig... Jobbigt är det, men det ska väl gå över snart. Känner mig gladare än någonsin, men samtidigt ledsen emellanåt.. Så är det ju.


Tomorrow is the day! som jag har väntat på hela veckan :D Ska på tutten med Jennifer och Per och sedan ha mys hela helgen :D Längtar som dagen innan julafton! :D haha!


Hej Svejs!

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards