]v[aria ♥

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Maria - 14 februari 2008 16:11

 Nyss hemkommen från jobbet, känns skönt men samtidigt tråkigt då jag vet att morgondagen är sista dagen på vikariatet. Det har varit en ganska tuff vecka med långa dagar, och jag själv har inte riktigt varit på topp, har varit trött och haft väldigt mycket huvudvärk. Man känner att man hela tiden går omkring med en liten förkylning men den bryter aldrig ut eller blir helt bra. Det är väldigt utmattande.

I dag är det Alla Hjärtans Dag, som alltid brukar vara en speciell dag för mig, men just idag så känns det inte så mycket. Mamma har sms terrat mig med en massa Alla Hjärtans Dags sms :P haha! Sedan fick jag ett från Marcus, men mycket mer än det har det inte varit! :P

Ikväll blir det att fixa naglarna lite och baka till dagis, vill bjuda på något då jag slutar där. Men jag kommer säkert tillbaka om de behöver vikarie! :)


Hej Svejs!

/Maria


Underbar låt som spelas hela dagarna hos mig! :D


Brick & Lace - Love is Wicked



Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards