]v[aria ♥

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Maria - 18 februari 2008 19:02

Måndag idag. Känns rätt tungt att börja denna vecka, nu får man vara springvikarie igen, och då kan de ringa när som helst.. Jag blir så otroligt stressad av det, när man inte vet riktigt. I morgon ska jag iaf jobba en kortdag på förmiddagen, ska vara på ett helt nytt ställe.. Sedan ska jag vara chaffis åt Mamma då hon ska in på undersökning och bli nerdrogad. Thomas ska operera karpantunneln (tror jag det heter) så han kan inte köra henne sen. Så det blir allt på en gång! Sedan har jag en massa att göra. Usch säger jag bara :P


Idag har jag börjat köra GI metoden lite igen, har tränat idag sprang iaf i 35 min på Orbitreken och gjorde situps mm.. :P SÅ jag känner mig faktiskt lite duktig :P Nu ska jag se till att hålla i det här så jag kommer i bikinin till sommaren :P Tyvärr har jag börjat på att bli fökyld, bara att hoppas på att det inte bryter ut och blir värre..


I lördags åkte jag, Krille och Sophie hem till Jennifer och Per en sväng :P Det var mycket mysigt, vi såg på melodifestivalen och fick oss ett ordenligt skratt emmelanåt :D Sedan drog vi in till Blge, Krille skulle skjutsa hem någon från krogen och sedan gick vi in på Flamingo. Det var kul vi dansade, drack och flummade runt ett tag :D Strax innan 1 hade Krille tröttnat så vi åkte till donken, Sophie hon var kvar med några andra hon kände. Sedan skjutsade han hem mig, så det blev en ganska lugn kväll :) Kul att ut och dansa lite iaf :P (Förutom mannen som kom och gnuggade sitt skrev mot min röv hela tiden. Haha!! ) Mystiskt :P


På söndagen fick jag hjälpa mamma att jobba, hon hade 2 oriflame och smyckes visningar, så vi var iväg hela dagen och grejjade :P Trevligt var det! Och nya solbrillor köpte jag :D haha!


Nej nu ska jag sluta vara datanörd och gå ner och göra nytta! :)


Hej Svejs!

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards