]v[aria ♥

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Maria - 25 februari 2008 10:11

Måndag idag, en ny vecka har börjat! Inge jobb idag, vilket var lika tur då jag ska åka och köpa en massa delar till bilen och så ska vi grejja med den. Micke är ju här nu så jag passar på att utnyttja honom ordentligt! :D Han går fordon nu och får hålla på jättemycke hemma hos Pappa så han är jätteduktig. Igår fixade han låset på bilen, så nu kan man faktiskt låsa och låsa upp den :D Vilken känns mycket tryggare :) Sedan fick jag byta luftfilter (han sa hur jag skulle göra) haha! det var ju inte direkt svårt :P Så jag lär mig lite iaf :) Men dyrt blir det! Fy tusan!!

Jag känner mig också lite friskare idag... Tyvärr inte helt bra, men bättre. Så jag ska försöka köra igång med träning igen så får jag hoppas att jag inte blir mer förkyld igen och så.


Idag fyller Sophie 19 år! GRATTIS till dig gullbull! ;D


Helgen har bara varit lugn, har varit hemma med familjen och kikat på film och grejjat :) Kan vara skönt det ibland också, bara det att jag blir så jäklans rastlös och vill ut och göra något :P


Nej, nu ska jag ta och göra så jag ser ut som folk åtminstone! :)


Hej Svejs!

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards