]v[aria ♥

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Maria - 7 april 2008 19:32

Tio första:

Första bästa kompis: Angelica i Skellefteå :)

Första bil: Ford Sierra, har den kvar fortfarande :P

Första kärlek: Humm, det var Anton som jag gick med i 1:an :P

Första husdjur: Hunden Figgaro

Första semester: Dominikanska Republiken i 2 veckor för några år sedan :)

Första jobb: packade Flamestop

Första köpta skiva: Spice Girls :P

Första riktiga kärlek: Har nog inte hittat den än...

Första piercing: Har endast hål i öronen, tog de första när jag var 4 :)

Första konsert: Måste vara GES :D





Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Xider

Senaste bilfärd: Idag, en sväng till vikariepoolen

Senaste filmen du såg: Hmm.. Surfs Up.

Senaste ringda telefonsamtal: Till vikariepoolen :P

Senaste bubbelbadet: På mammas möhippa!

Senaste spelade cd: En bränd jag har i bilen :P

Senaste kyss: Humms

Senaste gången du grät: några dagar sen

Senaste måltiden: Fettsnåla biffar, potatis och kolsyrat vatten :P



Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: hehe... jag vet inte riktigt...

Blivit arresterad? Hahah, åkte bakom en kompis på moppen då jag var 14 utan hjälm :P

Blivit kär vid första ögonkastet? jaaa :P hehe

Fått ditt hjärta krossat:? Jadå!

Sagt att du älskar någon utan att mena det? jaa...

Haft ett one night stand? Haha, ja en gång då...

Busringt till nån? Mahahaha! Du skulle bara veta :P





Sju saker du har på dig:

1. Mjukisbrallor

2. Lila linne

3. Bh

4. Trosor

5. Strumpor

6. Smink från Oriflame

7. Parfym från Oriflame





Sex saker du gjort idag:

1. Tränat

2. Badat och duschat

3. Promenerat med Chica

4. Åkt bil

5. Hämtat min nya soffa

6. Haft en spindel i håret och mycket panik!!





Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Räven Britta som min Mormor handsytt

2. Min mobil :P

3. Min lila BH

4. Wonderlash mascaran från Oriflame

5. Min Crosstrainer :P





Fyra personer i ditt liv:

1. Mamma! :)

2. Styvpappa Thomas

3. Lillebror Micke

4. Jennifer ;)



Tre val:

Svart eller vit? Svart

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Choklad.!!




Två saker att göra innan du dör:

1. Utvecklas

2. Bilda familj





En sak du ångrar:

1. Finns så många. Att jag litat på fel personer...

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards