]v[aria ♥

Alla inlägg den 30 juli 2008

=)

Av Maria - 30 juli 2008 17:53

Tillbaka på jobbet igen efter några dagars ledighet. Det har varit så skönt då solen varit framme och man har kunnat bada ordentligt de senaste dagarna. Så nu har jag faktiskt fått lite färg! Jag trodde nästan det skulle vara omöjligt den här sommaren.. Jag har spenderat de här dagarna med Gustav. Det har varit underbart mysigt, vi har varit på hundutställning, solat och badat, varit till hans pappas stuga och träffat hans bror och blivande fru, vi var även på bio med dem, och bara slappnat av lite. var längesen jag kände mig så avslappnad! :) Gustav är en riktigt goding!


Hundutställningen gick för den delen bra! Jag trodde nästan det skulle vara ganska kört då Chica var så trött och slut av solen, tror nästan hon hade solsting, hon ville inte ens ta emot godis och det har jag aldrig förut varit med om. Men hon fick en 1:a i bedömning och blev 1:a i sin grupp och så fick hon ett ck. Sedan blev hon 2:a bästa tik och fick ett cert och cacib 2:a tror jag det var :P Det var hennes 2:a cert får hon ett till blir hon champion och det skulle vara kul! :)


De kommande dagarna ska jag jobba.. Känns som att jag kommer att bo på jobbet då jag ska jobba 2 veckor i sträck nu med endast 1 dags ledighet.. Jobbar helger också. Då jag även jobbar dygn och sover på jobbet, så känns det helt enkelt som att jag kommer att bo här. Men det ger lite klirr i kassan iaf! :)


Min viktnedgång står ganska stilla just nu.. Jag har ätit herbalife shakar i ca 6 månader så har tröttnat ordentligt på smaken och har de senaste veckorna ätit vanligt igen. Tiden för träning har varit dålig då jag antingen jobbat eller flyttat. Men börjar komma på plats nu så hoppas på att komma igång i gen. Jag har gått ner ca 23 kg sen januari och det är jag supernöjd med! :) Jag tror jag står ganska stilla just nu har inte riktigt vågat ställa mig på vågen något under de 3 senaste veckorna :P Så jag har nått mitt stora mål, men nu är jag helt klart sugen på att gå ner ännu mer, nu när jag vet att jag kan.. bara att se över tiden och fram med diciplinen igen! Tyvärr inte så lätt alla gånger...


Nej dags att försöka få igång karln här så jag får jobba lite! :)


 Kram!

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards