]v[aria ♥

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2008

Jag har myror i brallan....

Av Maria - 1 augusti 2008 11:14

Helt klart! Blir så rastlös när det är så lugnt på jobbet.... 


Igår kom Gustav till mig. Han var framme strax innan jag kom hem från jobbet, mycket mysigt! Sen vet jag inte vad, men vi började härja på som sjutton!! och det slutade med att han hällde iskallt vatten över mig. Tack så mycket! Då smetade jag in honom med tvål så det slutade med att vi fick duscha tillsammans, inte helt fel det! ;) Sedan tog vi en vända till Mammas salong, fikade lite där innan vi lånade bilen och åkte och storhandlade, så nu har jag äntligen mat hemma! Under kvällen gjorde vi en quinoasallad, åt tillsammans och myste framför tv:n innan det var dax för sängen.


Idag gick vi upp kl. 05.30, Gustav hade gärna fått ligga kvar men han var gullig och gick upp med mig. Gjorde mig i ordning lite och tog sedan cykeln till jobbet.  Så nu är jag här igen. Karln var inte på något vidare humör och har rivit mig och vill inte ur sängen.. Så det är väldigt lugnt idag! Jag sitter helt enkelt här med min kaffekopp istället. :P Sedan blir det en cykeltur hem igen, får se vad vi ska hitta på idag, tänkte kanske att vi kunde ta en promenix runt sjön, det beror lite på vädret. Annars blir det lite fredagsmys med god mat och så :)

Idag ringde äntligen målaren, så på måndag kommer dom och börjar måla om min hall och toalett. Då blir det fräschare! Ska bli skönt att få det gjort någon gång :)


Det är så mysigt när man går hem till mamma nu för tiden, då jag inte är där så ofta längre blir Chica helt överlyckilg när jag kommer! Och hon bara myser och ska gosa hur länge som helst. Hon är en sådan goding!! Borde komma igång lite igen med agilityn, men nu när jag knappt ens har tid för en promenad så är det lite svårt ibland.. Sen har det varit så varmt och då orkar hon inte med. Hon har hunnit samla på sig en del päls nu. Efter Högbo utställningen får hon nog klippas ner, det blir nog skönt för henne!


Nu fick jag lite dåligt med fantasi. Så...


Kram på er!

/Maria 



 
 
Lollo

Lollo

6 augusti 2008 11:03

Saknar dig galet mycket!!!!
:D Puss på stortåån //Lollo

http://bemyfriend.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 29 mars 2010 18:00


Nu har jag fått mig ett sommarjobb! Jätteskönt känns det och det ska bli riktigt kul att prova på att jobba inom hemtjänsten, då har jag provat på förskolan, personlig assistent och äldrevård. Superkul med många erfarenheter! Var på en intervju idag ...

Av Maria - 28 mars 2010 11:00

Vilken härlig lördag vi hade, jag traskade uypp till gymmet på morgonen, jag var äntligen så pass pigg att jag kunde gymma! Körde mitt program, sprang på crosstrainern och promenixade hem igen. Riktigt skönt och det känns i kroppen att det var ett ta...

Av Maria - 23 mars 2010 20:36


Äntligen färdig med kvällens plugg, fick ju två dagar mindre på mig med uppgiften eftersom vi åker i väg på kryssning men det är det helt klart värt. För nu har jag fixat uppgiften även om den känns otroligt luddig, men det gör även instruktionerna s...

Av Maria - 22 mars 2010 20:49


Idag har varit en lång dag på VFU:n, en rolig dag. Det är verkligen alltid kul att vara ute på förskolan, jag känner helt klart att jag valt rätt yrke. Att kunna tänka att jag nu är på mitten av utbildningen känns väldigt skönt eftersom att det nu kä...

Av Maria - 21 mars 2010 09:11


Igår var en härlig dag, först en timmes promenix tillsammans med Gustav i den fantastiska solen som fick ett stopp hos Therése och Alex där vi snackade lite skit och tittade på gullungen Ronja ett tag. Sedan vidare hem för lite plugg och en god kyckl...

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards