]v[aria ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Maria - 21 oktober 2008 18:38

Tänk att det alltid ska ta sådan tid mellan dagarna jag skriver, någon månad sådär... Har så mycket just nu, med skola och sjuk är jag också. men det ska nog ordna sig! Håller på att planera inför min Halloweenfest också, hoppas det kommer några nu då, Lollo du får ta med ditt gäng!! :D Umgås mycket med Gustav också, det är det bästa jag vet, är aldrig så lycklig som jag är när jag är med honom. Så förlåt om jag låter honom ta upp för mycket tid, men jag behöver det! Denna vecka är det sjukdom, så dessa VFU dagar får jag ta igen när jag är frisk. I morgon blir det film med studiegruppen, då ska jag allt smitta er! *häxskratt* Utgång på Etage sen.. humm, förhoppningsvis orkar jag med ett tag iaf! :) Dom är himla roliga att umgås med! Bror Micke från Gotland är här nu, så är hos mamma en del bara för att få umgås med honom! ( men han är ju datanörd så ;) ) Nu har även jag och Gustav bokat våran tripp till Gotland, det ska bli kul att träffa pappa igen, var ju sist på studenten, iaf 1,5 år sedan....


Nej, tillbaka till läsningen nu... Facklitteraturer.....


Kram Mia

:D

Av Maria - 21 oktober 2008 18:14

Hittade denna på Jennifers blogg! 


Namn: Maria

Smeknamn: Mia

Ålder: 20

Längd: 171 cm lång

Stjärntecken: Kräfta

Jobbar: Studerar till lärare med inriktning Barnkultur och Skapande. Är också timvikare som Barnskötare och Personlig assistent.

Civilstånd: Förhållande med Gustav <3

Bästa vän: Mamma Anneli, Lollo och Jennifer.

Intressen: Träna (när jag har motivation) Shoppa, Smink och liknande, Umgås med vänner, pojkvän och familj, hitta på nya saker, älskar att dansa och småtralla för mig själv!

Framtidsplaner: Läsa klart till lärare, flytta ihop med Gustav, få fast tjänst och bilda familj.


Favoritprogram: Desperate House Wifes, det enda jag tar mig tid för att titta på!

Favoritplagg: Jeans, tunikor, vissa toppar, klänningar mm.

Favorit kroppsdel på killar: Händerna, rumpan, armarna och ryggen.. Men det är ansiktet som gör mest intryck på mig! :)

Favorifrukt: Vindruvor!! :D

Favoritdryck: vatten

Favoritmat: Goga sallader, Tacos... Det som Gustav lagar, mina egna nakna kock! ;)

Favoritgodis: Choklad!

Favoritträning: Simning, långa snabba promenader och springturer på crosstrainern. Mage och Rygg.

Favoritfärg: På kläder: Svart, mörklila, mörkblå. Annars: ungefär samma :)


Mest nöjd med: Mina ögon och läppar, sen finns det dagar då t ex. bröst och rumpa är något extra! :P

Minst nöjd med: Skulle kunna säga massor av saker, med det är egntligen ingen del som jag inte kan göra något åt själv.. Kommer aldrig vara helt nöjd med mig själv, men jag ser iaf okej ut!

Bra egenskaper: God lyssnare, social, känner av situationer, ärlig.

Sämre egenskaper: Kan prata "för" mycket ibland :P Lite svårt att ta dålig kritik, Är så stressad hela tiden!


Smink: Foundation, puder, mascara, kajal, ögonskugga, ögonbrynspenna och läppglans för det mesta. All Oriflame!

Hårprodukter: Oriflames Shampoo och balsam, hårspray mm..

Parfym: Ralph Lauren, sedan Embrace från Oriflame och några fler...

Hudvård: Ansikte: Ansiktsprodukter från Oriflame (rengörning, ansiktsvatten, dag- och nattkräm, peeling, ansiktsmasker)

Kropp: Bodycreams från Oriflame

Nagellack: Fransk manikyr just nu, har långa naglar som är försärkta! :)

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards