]v[aria ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Maria - 22 oktober 2008 14:11

För er som är intresserade av att kika in på Mammas salongs hemsida för att se vad hon gör för behandlingar mm.


Annelis Hud & MakeUp


http://www.annelishudmakeup.se


Här finns sköna behandlingar till bra priser. Unna er lite vardagslyx!

Under oktober månad är det 10% rabatt på behandlingar.

Av Maria - 22 oktober 2008 13:45

Sitter i mammas salong och snorar så det står härliga till, den här hostan och nästäppan tar kål på mig. Ännu värre idag.. Då min förkylningsastma slår till får jag väldiga andningssvårigheter, både näsan och alla andra luftvägar är tilltäppta. Det har även satt sig en del på bihålorna, bara att hoppas på att det vänder snart. Det jobbigaste just nu är också att jag inte kan sova på nätterna, jag bara spänner mig så mycket i sömnen och gnisslar tänder så mina käkar är alldeles ömma och huvudvärk får jag av det också.. Sover så fruktansvärt dåligt utan Gustav, är jag med honom somnar jag på ett kick, är lugn och trygg, men utan honom ligger jag och vrider och vänder i timmar.. I natt vaknade jag även kl 04.30 och var klarvaken! Bara att sätta på en kopp te och se lite film så jag blev trött igen. Fungerade iaf men det tog närmare en timme.

   Upp idag och iväg till Mammas salong med Micke. Har suttit här och pluggat lite men det blev en paus för lite bloggskrivning. Lunch åt vi i Dalasalen med Thomas, jättegod mat där jämt! När mamma är klar med asiktsbehandling på Micke ska jag och han åka hem, fortsätta plugga, har jag tur kanske jag kan slumra en timme eller så, skulle nog behöva det. Kl 18.00 ska studiegruppen mötas utanför Åhlens, dax för filmkväll och sedan förfest hos Krister och utgång på Etage. Frågan är bara hur mycket jag orkar med, en film iaf!

   Stackars Gustav är smittad, sitter med feber i skolan och kämpar på med filmen dom gör. Synd vi inte fick snora tillsammans! :)

   Provade nya produkter som mamma tagit hem till salongen, Brun utan sol produkter, så jag skubbade mig med en speciell skrubb, som för den delen var jätteskön! Och sedan sprayade mamma mig med den där solsprayen. Blev ett jättebra resultat!! Inga hemska linjer eller något, alldeles jämt :) så är iaf brun och fräsch..


Dax att läsa vidare nu!

Kram Mia

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards