]v[aria ♥

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Maria - 1 januari 2009 19:31

Nyårsafton var heltrevlig och firades hos Lollo med Mig, Gustav, Lollo, Marcus, Jonna och P-Å. Det blev 3 rätters middag som jag tycker vi lyckades riktigt bra med! Mumsfillibabba! :) Sedan lite härjande med Dansmattor och Karaoke och lite dansande till någon gammal skiva jag hade lämnat där för längesedan. Riktigt kul var det! Vid tolvslaget gick vi ut för att kika på raketer och skåla i skumpa med jordgubbar. Mysigt! Lite bilder blev tagna, men finns många fler hos Lollo! Tack för en suverän kväll! :)


Dagen efter var det dax för mig och Gustav att ta tag i vårt nyårslöfte, vi ska helt enkelt äta bättre och röra på oss mer, vi vill båda komma i bättre form och bli piggare, och det är så mycket roligare att göra det tillsammans! Vi struntade i bakismaten och åt en god sallad med kyckling och tog en lång promenad runt Hosjön. Jag passade på att använda mina nya stavar som jag köpte på mellandagsrean när jag drog runt Lollo på Tuttmetropolen :) Vilket resultat! Alla bakiskänslor försvann, fungerade mycket bättre än att ligga i soffan och äta pizza hela dagen.. :P Tyvärr fick jag världens skavsår på hälarna av kängorna, Attans! Så när vi gått 1,5 h och det var ca. 1/2 h promenad kvar fixade jag inte att gå mer, jag kikade på hälarna och där fanns två snuskigt stora blåsor som redan spräckts.. Mamma fick helt enkelt komma och hämta oss, jag hade ju inte lust att stå kvar där i ca 40 minuter i kylan och vänta på Gustav om han skulle gå hem och hämta bilen.. Promenaden fram tills dess var underbar! :) Sedan åkte vi hem till Gustav och mös på kvällen!


//Maria


Lite bilder från Nyårsafton och vår promenad runt sjön:

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards