]v[aria ♥

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Maria - 3 januari 2009 19:59

Tänk att det redan är 3 januari år 2009, åren bara rinner iväg, och dagarna.. Emil blir 16 på måndag, stoor pojke! :P Lördag idag, det känns inte.. Idag har varit en lugn dag, varit ute på promenad med mina stavar och Gustav såklart, gosat lite med Kajsa (Gustavs katt) och ätit god men nyttig mat ( helt okej nyttig iaf ;) ) Kikat lite på en serie och nu är det dax att ta tag i plugget igen.. Har börjat på mitt portfolioarbete, fruktansvärt tråkigt arbete! Men det funkar, har fått ner några ord iaf men nu är det dax att fylla på lite..


Gårdagen var jättemysig, vi tog en långpromenad i Boulgnerskogen (eller hur det nu stavas), myste en del och fick en del plugg gjort också. Storhandlade gjorde vi också, så nu jäklar har vi mat! :P


Nej plugga var det, inte sitta här och ordbajsa... ;)


//Maria (och en PUSS på Gustav)

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards