]v[aria ♥

Alla inlägg den 4 januari 2009

-13

Av Maria - 4 januari 2009 21:11

Kom precis in från en härlig promenad runt i Brynäs. Gustav guidade runt mig och vi kikade på några jättesöta radhus där nere. Stavarna åkte med som vanligt och vi gick runt i en timme ungefär. Jätteskönt ändå mot slutet då rumpan blev mer och mer förfrysen. När jag kom in var jag helt röd i ansiktet, likaså Gustav :) Man såg sådär riktigt vintermysig ut, som när barn har härjat i pulkabacken hela dagen. Väl inne hällde Gustav upp en varmt härligt bad åt mig och tände ljus. Slängde i badskum från Lush! Dom har helmysiga grejjor. Fast han fick såklart lov att slänga sig i badet med mig! Mysigt.


Har ägnat mig åt en timmes pluggande idag iaf, har så svårt för att ta tag i det. Finns ingen motivation. Gustav har läst igenom det jag skrivit och han tycker det var bra iaf, synd att det knappt är början på det hela bara... Har helt plötsligt fått upp en il att skriva blogg nu, och läsa andras bloggar med! Så därför har det "pang bom" helt plötsligt kommit upp några inlägg här :) Annars har jag sysselsatt mig med att vika tvätt och andra nögvändigheter idag, pussas med Gustav exempelvis ;) Jag älskar den karln!


I morgon ska vi åka hem till Falun igen. Emil fyller 16. GRATTIS! han blir tyvärr hemma hos sin Mamma hela dagen men får åtminstone träffa Micke innan han åker hem igen i övermorgon och vi skulle bli bjudna på skinkstek dessutom!


Nu blir det mys framför TV:n, får se vad Gustav hittat på för en film, och lite wok! Mums! :) (lite sent för att äta, men det var längesedan vi åt mat nu, så jag lär ju hungra ihjäl annars!)


//Maria

Av Maria - 4 januari 2009 13:46

Oh, gick inget vidare med plugget igår, jag och gustav bestämde oss för att gå på bio. Australia såg vi. Helt underbar film, en snyftfilm. Den är ju nästan 3 timmar så vår kväll tog slut där. När vi kom hem var vi så hungriga sedan middagen som vi åt vid kl. 16, klockan var ju ändå 24 när vi kom hem. Så lite mysigt kvällsfika innan sänggång. :)


Tänkte gå upp i någorlunda bra tid idag, för att ställa tillbaka dygnet lite. Det gick bra... haha.. sååå seg! Kom upp vid 11.20 och då var det dax för tvätstugan på en gång. Så nu springer jag mellan tvättstugan med Gustav och datorn, eftersom jag tänkte sätta fart med plugget, som inte gått något vidare än då jag sitter här och skriver :P Men det ska väl bli ordning på det också, en dusch också kanske! :) Och lägga in några fler länkar till några trevliga bloggar!


//Maria <3 Gustav

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards