]v[aria ♥

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Maria - 30 januari 2009 23:20

Usch nu är jag sjuk, ont i halsen hosta och feber.. Tur det kom till helgen så jag inte missade skolan bara. Hoppas jag blir bättre till veckan. Har min älskade Gustav som passar upp på mig, bäddar ner mig, hämtar te och pussar på mig. =)


Var och röntgade vänster knä idag, det gick bra, fick åka in i en sådan tunnel, lite läskigt, men som tur var var det bara underkroppen som skulle åka in där. Gustav satt bredvid och höll min hand. Mysigt! =)


Sedan åkte vi till Valbo och kikade på IKEA lääänge och väl. Hittade en perfekt soffa till våran lägenhet, vi älskade den båda två, både mysig och snygg. Köpte även en badrumsmatta och handdukar och badlakan till lägenheten. och mer ska vi ha sedan! =) Kikade även på några andra möbelföretag men våra favvisar fanns på IKEA. När vi kom hem till Gustav var jag helt slut, febern har bara gått upp under kvällen.... Mår illa av att sitta och stå, så det här fungerar inte längre, lär lägga mig.....


Jag älskar dig Gustav!


//Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards