]v[aria ♥

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Maria - 14 februari 2009 19:45

Har haft en helmysig dag. Började med en lugn och skön frukost med Gustav och mycket mys i sängen! :) Fick ett jättefint kort av Gustav och en sten som det stod "Jag älskar dig" på. Sedan fick jag även en anna present! ;) Han fick några presnter av mig och ett kort han med :) Just nu väntar jag på god mat, Gustav ska överraska mig, och det luktar riktigt gott! Han har dukat jättemysigt i vardagsrummet med Asti och ljus och mys :D Han säger att han har något mer åt mig sedan också! Spännande :P


Tidigare idag hälsade vi på Mamma och Totto en sväng, tog med daimtårta med glass och lite tulpaner åt dem, fick en jättefin present av dem med! :)


Hoppas alla har en lika mysig Alla Hjärtans Dag som vi!


Jag älskar dig Gustav! <3


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards