]v[aria ♥

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Maria - 17 februari 2009 20:43

Fick ett jättefint halsband utav Gustav på Alla Hjärtans Dag! Vilken goding han är! På den kunde jag hänga mina fina berlocker som jag fick i julklapp utav honom, de skulle sitta på ett armband men jag fastnade i dem hela tiden, så jag önskade mig en halskedja så jag kunde ha dem på mig utan att förstöra dem. Och det passade jättebra! =)


Tack min älskling! =)


/Maria

Av Maria - 17 februari 2009 20:32

Har precis pluggat klart för dagen, har skrivit en massa aktivteter om känsel. Vi ska göra ett grupparbete om de 5 sinnena och tips på aktiviteter och hur man kan jobba med detta i förskolan. Vi har inriktat oss på 4-5 åringarna. Det blir nog riktigt kul tror jag! =)


Har idag varit i skolan, sedan ätit lunch med Mamsen (blev lite fika också :P) Sedan plugga, plugga, plugga och ringt telefonsamtal. Verkar som jag får sommarjobb på samma ställe som förra året iaf =) Skönt att ha det fixat! Sedan har jag lagat mat och hjälpt Mamma lite med tvätten, imorgon är det dax för mig själv att ta tag i tvätten. Uscha mig! :P Gustav är i Gävle i natt, blir tomt i sängen.. Men han kommer tillbaka på eftermiddagen i morgon =) Mäklaren ska till honom i morgon också, får se hur dte går :P Har börjat packa hemma nu, så det är väldigt rörigt och tomt. (Hur det nu kan vara det på samma gång) Tog tag i min facebook idag också, men fattar ju inte allt om hur det fungerar men.. haha! Dax att ge Chica ett bad nu!


Hej hopp gummisnopp! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards