]v[aria ♥

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Maria - 19 februari 2009 22:11

Idag har varit en lång dag. Började med redovisning i skolan. Min grupp var de 5 sinnena, det gick jättebra! Jag var Gosebjörnen (bild nedan, Erica är fotograf :P) såg mest läskig ut :P Gick runt och var så "läcker" hela dagen idag. Gustav ville inte pussa på mig när jag kom hem, och Chica såg lite fundersam ut :P Annars fick jag spela 5-åring mest hela dagen, fick höra saga, modellera lite, gestalta att inte ha ätit frukost, lekt bakterie, tittat med kikare,tittat "korven" och mycket annat! En kul men också krävande dag har det varit. =)


Sedan åkte jag och Gustav till IKEA och shoppade blommor och lite andra inredningsgrejor. Så under kvällen har vi tagit fram allting och det blev ruksigt snyggt! Gustav tycker jag är jätteduktigt på att se hur saker passar. Thank you! ;) Det bästa av allt är att vi kan ha det i vår nya lägenhet sen :D


Nu är det dax för lite mys, i morgon skall Gustavs pappa hjälpa oss att köra lite grejor ut till Gustavs Mammas lada så vi får bort de från lägenheten. Snart blir det dax att börja sälja =)


Puss på Gustav! <3


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards