]v[aria ♥

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Maria - 21 februari 2009 18:04

Är hemma hos mamsen nu. Jag och Gustav tog en runda i Valbo köpcentrum innan vi åkte hit, köpt ett kort och lite sprit till Micke, till hans presenter :P Åt även lite lunch där, eller lite, det var buffé så vi öste på som tok och höll på att spricka efteråt :P Mötte Lisa där också (från skolan).


Sedan hem och skriva kort och slå in lite presenter innan vi gick över till Mamsen, så nu blir det strax Tacogratäng och sedan tårta och firande av Micke, sedan blir det Melodifestivalen! =) Ska kika efter Erica som är där idag!


Är så sugen på utgång nu, blir helt galen varje gång jag hör musik. Så på fredag då jäklar! =)


/Maria


Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards