]v[aria ♥

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Maria - 9 mars 2009 17:54

Idag måndag. Äntligen är rummen tapetserade och det är jättesnyggt! Desvärre skulle vardagsrumsgolvet slipas idag, så vaknade av ett jäkla brummande och så lät det hela dagen. Vi gick i stället ut på en promenix då vi hade tagit fel på tvättid också. Skulle ju tvätta undan idag, men nejdå vi har satt brickan på fel datum! :I Aja, blir tvätt i morgonkväll istället. =) Istället gjordes matlista och så torkade vi ren micro och brödrost och allt sådant, promenad, mat. Sedan dax för plugg för mig och Gustav sätter ihop några toamöbler som vi köpte på IKEA igår. Det kommer bli så bra när det blir klart, men just nu är jag riktigt less på att inte kunna ställa saker där de ska vara.. På onsdag kan vi använda vardagsrummet igen så då jäklar ska det bli lite ordning! =)


Gårdagen var full. Först kom Gustavs pappa och fru förbi och kollade in lägenheten, sedan kom Mamma och Thomas och hämtade oss. Då bar det av till Gävle där vi lastade släpen full med grejjor som inte behöver stå där. Sedan en runda på IKEA och god mat där! =) Shoppade på oss lite mera saker till lägenheten. Jättemysigt, men jobbit åt kontot... :P Hem på kvällen och då fick vi tömma vardagsrummet inför slipningenoch sedan lite mys framför TV:n.


På fredag kommer Micke upp igen också. Då börjar hans praktik på en bilfirma =)


Ointressant vetande, men varsågod! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards