]v[aria ♥

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Maria - 10 mars 2009 13:44

En sväng till skolan idag, har fått veta vår observationsuppgift nu, jag och janina ska jobba ihop. Så imorgon bär det av till min VFU-skola där vi ska observera hur estetiska medel används i lärandesituationer. Det ska faktiskt bli kul!


Sedan kom jag på att nu måste jag verkligen ha en kalender, jag lyckades tappa bort min förut. Nu är allt som en röra i skallen så tänkte att de var dax att skaffa sig en ny, så svänger in på Ica Maxi, dom var slut!!.... Irriterande, då lär jag ju ta mig ned på stan, och det finns inte mycket tid till det idag. Ätit lunch med Gustav nu och mamma tittade på, hon hade varit med Totto i Dalasalen och ätit gott så hon fick nöja sig med en munk :P


Dax att plugga nu, ska skriva i text och lägga in i min bildmapp. Det ska vara en beskrivning av det vi gjort och en didaktisk reflektion, antar att det är dax att börja skriva det nu så man inte har allt kvar till slutet sen.


Får vitrinskåpet sålt idag också! Så lär ut till Mamsen sen för de står i hennes förråd. Haha! Jag har lyckats tjäna pengar på min blocket annons;) några hundralappar blev de allt! Bra att köpa saker billigt och sedan sälja dom för lite mer, jag kunde ju testa iaf, och det fungerade!! Det kan behövas när man bara lever på ett litet studielån och hade en massa extra räkningar i samband med flytten. Bara Tv-bänken kvar... Någon som vill köpa den? 50:- ? :) Det är åtminstonde inget jag skulle tjäna något på haha!


Nej, dax att skriva det jag egentligen skulle nu....


Fast måste lägga till några bilder från skolan (lånade från Ericas blogg nu igen :P)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards