]v[aria ♥

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Maria - 13 mars 2009 15:11

Idag har varit en krävande dag... :P Jag och Janina har skrivit för fullt på vår rapport och den är så gott som klar, endast några fler finjusteringar efter Erica och Julia opponerat på den kvar. =) Att skriva gick bra ända fram till vi åt lunch, samma sak igår också, efter lunchen fick vi någon mystisk sockerkick och det kommer inte ett vettigt ord ur munnen på oss. Fast skrattar gör vi! :D (Vad heter duuuu?)


Och Janina, jag har en sak jag vill förklara för dig. Bara för att jag skriver "mys" här i min blogg betyder det inte "snabbisar" och "in put! in every room" och grejjer! Du vet. Hahhaha! (In your face) ;)


Nu är jag hemma, Gustav har förberett mumsig mat till ikväll, och sedan blir det bio! Skönt med helg! Inatt kommer Micke upp och i morgon blir de Tacos hos Mamsen, sedan Melodifestivalen!! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards