]v[aria ♥

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Maria - 20 mars 2009 22:11

Idag var det teaterhistoria som gällde. Vår uppgift var som sådan att vi blev tilldelade en tidsepok och skulle då framställa den på något vis. Jag hade turen att hamna med Erica så vi hade riktigt kul. =) Vi fick William Shakespeare, uppfödd i Strattan (Hahha) Så jag spelade Wille och Erica var en reporter från nutiden som kom på efterfesten efter premiären av Hamlet och skulle intervjua Wille. Wille var lite på lyset efter allt vin, han hade "huvudpersonen" ur Hamlet med sig i rocken också, skallen, och avslutade det hela med att bjuda in reporten under sin rock. Många spekulerar kring ifall Wille var homosexuell därav den delen av pjäsen. =) Bilder finns nedan. Hot hot hot! Not! =)


Idag har jag också varit i Mamsens salong och vaxat en hel del. Oj oj oj, en del gör ont! Fast fick plåga Mamma tillbaka sen! =) Bäst att vara lite fin inför imorgon då det blir partaj med brudarna! Jag, Erica, Erika och Janina ska röjja loss hos Erica innan vi drar vidare på Harrys. Det ser jag fram emot!

Mammas salong håller på att packas ihop för fullt då hon ska in på en stor operation på måndag. När hon piggnat på sig kommer hon att fortsätta ha salong hemma istället, så det blir nog bra! Bara hon blir frisk mamsen.


Dax att klippa Chicipicis klor nu!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards