]v[aria ♥

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Maria - 3 april 2009 20:56

Gustavs lägenhet är ute nu också. Den är jättefin =)


http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/390552

Av Maria - 3 april 2009 20:43

Nu var det ett tag sedan jag skrev blogg. Det har varit fullt upp dessa veckor, inte en stund ledig. Dagarna går fort också, redan helg. För en gångs skull längtar jag faktiskt till måndag, bara för att få redovisa vår historiska tablå, det ska blir riktigt kul!! =)


Idag har jag och Gustav storshoppat på IKEA. Sängram, sängbord/hyllor, datorstol, datorbord, kökslampa mm. Massor av saker för mycket bra pirs. IKEA är alltid bra! =) Det har varit en mysig dag och just nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem från att ha lämnat tillbaka släpen hos sin Mamma. Ikväll ska vi allt mysa framför TV:n =)


Mina knän har gjort ont de senaste dagarna.. Har fått några fler övningar av sjukgymnasten, så har köpt mig en boll så jag kan träna på. Knäna är som bäst då jag är igång lite. Sitter jag stilla eller står för mycket får jag jätteont. Skulle vara skönt med en simtur i morgon, får s evad vi hinner med då vi har en del att packa upp... =)


Igår hade jag en mysig stund på stan med Carin, vi fikade och planerade inför "Förskolans dag" och sedan följde hon mig på en liten shoppingtur, hittade mig en jeansjacka och ett par tygskor, mycket nöjd =) På kvällen igår hjälpte Micke till att fixa med min bil. Hade sådan "tur" att det gick hål på en slang som bensinen går genom så igår sprutade det bensin efter bilen, men det lyckades Micke och Gustav fixa till. Fick mig en ny gummiupphängning till avgassystemet också, den andra hade visst gått av, fast som tur var släpaded det inte i backen iaf :P "- Det är så med gamla bilar...." Vill ha en NY bil!!!!


Mamma kom hem från Uppsala i tisdags också. Hon mår helt okey men måste ta det lugnt hela tiden med tanke på att hon är ihop sydd i magen. Sedan har hon ju helt nya rutiner när det gäller mat nu också, men det fungerrar okey som tur var. Skönt att ha henne hemma igen! =)


Dax att umgås lite här nu tills Gustav kommer och hämtar mig.

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards