]v[aria ♥

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Maria - 5 april 2009 11:23

Söndag idag och dax att fortstätta fixa i lägenheten. Igår började vi ta reda på alla säckar med kläder, skor, jackor, väskor mm. Det fanns några stycken, så nu ser man faktiskt golvet i datarummet :P En otroligt skön känsla att kunna leta efter kläder i garderoben och inte i säckar. Har dock lite kvar att lägga in, vi ska iväg till Rusta senare och kolla om dom har någon trådback där, det fattas lite hyllor i min ena garderob.. Men det kommer bli jättebra! Sedan blir det att sätta ihop våra nya möbler.


Igår kastades det en massa skräp på soptippen, sedan blev det en fika hos Mamsen, sedan packa upp säckar som jag skrev.. Men efter det åkte vi tillbaka till Mamma för att få  Tacos, lär passa på att vara där lite nu innan Micke åker tillbaka till Gotland igen... Sedan såg vi "främmande fågel" den var jättebra =)


Nu kommer Gustav snart hem med frukost, så ska nog duka lite =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards