]v[aria ♥

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Maria - 19 april 2009 23:16

Äntligen klar med rapporten om Barns estetiska utveckling. Det var faktiskt ganska intressant, men tråkigt att sitta och skriva för sig själv nu när man vant sig vid grupparbeten. Imorgon redovisning, får allt se hur det går =) Imorgon blir också premiären för Gymmix. Jympa med Erika, det ska bli riktigt kul!


Idag byttes det till sommardäck, då min bil är lite extra jobbig jämt så fick Gustav bråka en del, men det fixade sig till slut, men lite hjälp från Totto. =) Och nu har vi myst framför tv:n, helt nyttig har man inte varit idag.. lite bakismat mm. haha. Nej, Dax att sussa lite nu...


Natti natti!

Jag älskar dig min Gustav!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards