]v[aria ♥

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Maria - 27 april 2009 19:38

Idag har jag varit på gympa! =) Så skönt det känns i kroppen, den är lite öm och helt utpumpad men det är på ett skönt sätt. Trodde inte det skulle gå så bra som det faktiskt gick då jag inte är fullt frisk än och glömde min astmamedicin hemma. Har både förkylnings och anstängningsastma så trodde det skulle gå lite dåligt. Var jättekul iaf! Och tack Erika för skjutsen hem =)


Annars har det varit en heldag i skolan, tog några timmar att göra iordning redovisningen eftersom vi skulle träna flera gånger också, tror dock att vi har en annan idé än de andra... =)


Gustav har varit så duktig idag också, krattat vid stugan, skrivit på för lägenheten och allt möjligt, han kom nyligen hem med. Vilket bidrog till att vi är riktigt trötta och slut båda två så idag blir fulmat.... dumma... tog en kyckling med bröd (istället för kebab med bröd), hoppas man kan överleva det! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards