]v[aria ♥

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Maria - 1 maj 2009 10:21

Haha! Det var en himla kul och mysig kväll. Först var det grillning, pojkarna stod i lekparken och grillade, och det blev väldigt gott alltihop! Sedan lite Be-bop-A-lula och Alcazar spelande, låtarna bara gick om och om igen.. :P Karlarna förflyttade sig till vardagsrummet och vi tjejor började fota, det var alla möjliga konstiga konstruktioner vi gjorde för att lyckas med dessa bilder! "Hot hot" På det var hallonchessecake som Gustav gjort. Mums! Och sedan började vi spela "Med andra ord" och jag vann båda gångerna, fick först spela med Per och sedan med Martin. Haha, och Erica skulle ha revanch varje gång =) Hon hade några speciella saker för sig när hon skulle förklara: det var "ssccchh" och "åååh" och "kvack kvack *flaxar med armarna* en liten grön" det skulle vara en groda alltså. Hahha! Sedan blev det lite "Bläckfläck" också, eller vad det nu heter.. Men sedan var det dax för det stora fyrverkeriet! Jag och Gustav hade införskaffat två raketer =) Det var fort över men Fint var det iaf!


Nu ser jag fram emot lördag då vi tjejeor ska ut! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards