]v[aria ♥

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Maria - 13 maj 2009 15:56

Måndag skola 9-15.30 & gympa, även ner på stan en sväng för att köpa konfa present till Fia.


Tisdag skola 9-16 efter det träffade jag Carin för planering av förskolans dag, efter det äta, färga Mammas hår och se på DHW.


Onsdag skola 9-15.30 och Aerobic på kvällen.


Torsdag grupparbete i skolan 9-15 sedan plugg och teater på kvällen. "Selmas kärlekar" gick med Gustav, Erica, Per, Erika och Martin. Efter det åka till Mamma för att bli lite vaxad och hämta Chica för att vara hundvakt.


Fredag skola 9-12 sedan planera med Carin mellan 12-17.30, var ävcen ut till Svärdsjö och kikade lite på Hembygdsgården där Förskolans Dag skall utspelas. Sedan varva ned lite på kvällen.


Lördag Fias konfirmation och middag med fika hos Mamsen, sedan hem för en kul kväll med brudarna. (Bilder och beskrivning kommer sen.) Gustav var i Eskilstuna hela dagen.


Söndag Fia konfirmation igen och lunch med Mamsen och dem, sedan en lugn dag med Gustav och lite plugg.


Ungefär så såg min vecka ut, den var så fullproppad att jag inte han blogga någonting. Kanske inte lät så, men det var mycket!


Dax att åka till Mamma och fota, sedan Aerobic!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards