]v[aria ♥

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Maria - 20 maj 2009 09:43

Igår var det äntligen dax att ta sig iväg för att titta på en bil, i malung, men det gick bra det också. =) Det var en rödmetallic renalut megane -04 riktigt jäkla snygg, första bilen som både jag och Gustav fallit för. Och den går jätteskönt! Så nu står den här nere på parkeringen och det är med ett stort leende man tittar ut genom förnstret, vi har den finaste bilen av alla på parkeringen :D Nu kan vi på något vis göra oss av med min lilla ford, vi har inte bestämt hur riktigt än bara.. Intresserad? ;)


Idag en tur med nybilen till borlänge och kupolen, det vankas morsdag och mamsen fyller år på fredag så vi får allt se vad det blir! Lollo är i Falun också på hospitalet och hon ska få åka tillbaka till blge med oss i finbilen :D Haha nu är vi allt nöjda!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards