]v[aria ♥

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Maria - 21 maj 2009 10:49

Gårdagen var mysig, jag och Gustav tog oss en tripp till tuttmetropolen och fick Lollo med oss då hon var i falun på sjukhuset och vi erbjöd henne skjuts till Blge. Så hon hängde på med värdens skavsår på hälarna men det ordnade sig det också :P Kikade runt på presenter och sådant men hittade inte supermycket... bara till mig :P Först köptes det två par leggins/jeans, de var som vanliga jeans förutom upptill då det bara var resår, perfekt att slippa överhäng ;) haha! De var korta och slutade stax under knät blev ett par blå och ett par svarta. Sedan gick vi runt på stan en sväng jag och Gustav efter att ha lämnat av Lollo hemma, vi tog oss först en mysig fika och sedan kom vi fram till Underverket. Jag som pratat om nya BH:ar, har två identiska lite tröttsamt att alltid ha samma i både skolan och på festen, har lite problem att hitta BH:ar i rätt storlek annars, det är lite för stora.. På gott och ont :) Och där hittade jag två st BH:ar, en ljusblå med lite prickar och grejjor, supersöt och jätteskön, så en perfekt vardags BH, man kunde även ha den som halterneck, alltid bra! Sedan en riktigt snygg röd/korall med mönster och grejjor som när hon stäckte fram den såg ut som en riktig tantBH och jag tänkte att den ska jag aldrig köpa men provade väl den ändå. och när det kom på! Wow har nog aldrig haft en BH som suttit så bra, det var riktigt snygg! =) Happy happy! :) Och Tack Gustav! 'puss'


Oj, Nu rullar klockan, måste åka till mamsen och vaxa lite får sluta sitta här och babbla om konstiga saker! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards