]v[aria ♥

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Maria - 22 maj 2009 09:50

Nu är Mammas nya hemsida upplagd, finns några småskaer kvar att fixa men i den stora hela är den klar. Gustav är riktigt duktig, tycker det ser väldigt proffsigt ut! =) Gå gärna in och kika på den:


http://www.annelishudmakeup.se


/Maria

Av Maria - 22 maj 2009 01:21

Nu var jag först =)

Av Maria - 22 maj 2009 01:10

Hann inte riktigt skriva klart sist så fortsätter lite =) Efter trippen till Blge tog vi oss hem i nya bilen och det blev lite handlande på Willys och sedan bar det iväg till Aerobic. Det är så jäkla kul! Love it! Och är så glad att nu mer tar jag mig inte bara igenom passen utan jag orkar också ta i nu och göra rörelserna fullt ut, i 4,5 vecka har jag tränat nu så tycker faktiskt det gått bra framåt =) Sedan en skön kväll med filmtittande och en långpromenad på kvällen med Gustav.


Idag har det varit lite av varje, varit vaxning och fika hos Mamma sedan hem och äta röjja lite och åka iväg och hämta upp Gustavs mamma (stannde för en liten fika även där) och sedan åka ut till stugan som Gustav äger tillsammans med sina bröder och mor där vi klippte gräs och städade lite. Sedan hem till Gustavs mamma igen för att ta oss lite rabarber, fota äppelträdsblommorna som var så fina, och sedan plocka oss en riktigt stor och fin bukett syrener. Luktade gott i bilen på väg hem! Lite mat här hemma och filmtittande och nu har jag grejjat inför Mammas födelsedag imorgon och Gustav fixar och trixar med hennes hemsida, den blir riktigt bra! =)


Min förbannde telefon har segat ihop riktigt ordentligt nu också.. Den håller på och nollställer sig lite då och då och man måste starta om den för att få tillbaka bilder och allt, men på sistone vägrar allt komma tillbaka också, blir ju tokig på detta, baksidan är även borttappad, mystiskt! In på lagning ska den iaf. Har fått låna en av Gustavs Mamma så länge så jag kan fortsätta vara anträffbar =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards