]v[aria ♥

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Maria - 1 juni 2009 09:33

Idag var sista teaterföreställningsdagen, vi har nu gjort sammanlagt 4 föreställningar på 4 olika ställen, mycket plockande med våra saker. Vi har fått mycket bra kommentarer av lärare och barnen har varit helt inne i teater, en del genom att sitta tysta som ljus och bara titta och andra genom att vilja vara med och berätta. Lärarna tyckte att vi skulle ut på turne med vår föreställning! Haha! Det har varit kul men även tröttsamt, fast nu är det avklarat och även denna termin snart. Tänk att jag redan gått ett helt år på Högskolan, bara 2,5 år kvar Haha. Några bilder från teatern kommer med också! =)


Efter hemkomst från skolan åkte jag och Gustav och tog oss vårt första dopp i Stångtjärn, ganska kallt till en början med sen kom solen fram ur molnen och det var helt okey. En massa fisk bara så fick hoppa upp i Gustavs famn, och han bara skrattade åt mig. Sedan mös vi ett tag i den varma solen på standen innan det var dax för mig att åka på gympa. Blev sedan en ganska tidig kväll, vi åt god mat, grillad kyckling sallad och en mumsig yoghurtsås, sedan fastna vi framför Tv:n ett litet tag innan vi somnade i soffan.. Vi vaknade och jag var så fruktansvärt trött så jag gick och lade mig, men kund einte längre sova så blev lite läsande i boken till Gustav kom och lade sig med mig och God Natt! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards