]v[aria ♥

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Maria - 3 juni 2009 20:51

Åh vad skönt det känns att kunna lägga skolan bakom sig ett tag, har nu läst mitt första år och det känns jättebra! Känner mig till och med stolt över mig själv, Gustav säger att det ska jag göra för att jag har kämpat på så hårt. Har lite problem med att jag alltid tror att jag gör fel eller att det är dåligt och kämpar därför som en galning och blir jag inte nöjd så känns det som att jag är totalt sämst, vad någon än säger. Ofta slutar det med att jag även får lovord från lärarna och då känns det genast bättre, även om det går över lika fort. Har prestationsångest och det har jag även alltid haft, skola har varit hårt för mig, gymnasiet gick jag igenom med magkatarr och även ett magsår på det. Skrikandes och gråtandes i förtvivlan över all press jag kände, men jag hade alltid min Mamma som fanns där och fick ta det hårda. Idag när jag åkte till henne gav hon mig en ring, jag fick välja en ring. Det blev en söt liten silverring med en ganska stor kristall på. Den var så söt och den står för allt det jag kämpat mig igenom på högskolan och hur stolt Mamma och resten av familjen är för mig. Den betyder nu mycket för mig...


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards