]v[aria ♥

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Maria - 23 juni 2009 12:22

Första dagen på sommarjobbet idag. Har varit ganska nervös inför detta, men det har gått/går riktigt bra. Det är ganska precis lika som förra sommaren. Är personlig assistent.


Har haft en skön men ganska hektisk vecka på Gotland nu. Finns så mycket att berätta om och massor av fina bilder som måste få komma upp sen. På midsommarfafton blev det ett rejält party, vi var jag, gustav, micke, jonas, peter, fredrik och anna. Röj och en massa nubbar! Illa haha! Kubb spelades och såklart vann tjejlaget som bestod av just oss tjejer och jonas och peter! haha dom var snygga när dom stod där och ropade att "vi är faktiskt tjejlaget!" Är själv stolt att ha kunnat slå ner två av de fem pinnarna trots mitt tillstånd =) Att det andra laget satte sig i solstolarna under de sista slagen räknas inte.... =) Annars har vi varit runt och tittat i Visby och på Fårö, även lite i Fårösund där vi också bodde. Har träffat Papsen och Farmor och Farfar en del och det känns väldigt skönt!


Nej, mer babbel om Gotland senare, nu tillbaka till jobbet!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards