]v[aria ♥

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Maria - 24 juni 2009 08:24

Jobb idag igen, tog mig en liten paus vid datorn medan jag väntar på att brukarens tablett skall verka. Det går faktiskt riktigt smidigt, känns bättre än vad det gjorde förra sommaren, jag tror nog mer på mig själv och vet att jag kan den här gången. Tog cykeln idag, som är tänkt att jag alltid skall göra, men det är en sån jäkla dryg uppförsbacke på flera km innan man kommer fram så man drar sig för det på morgonen. På vägen hem däremot är det bara att rulla!


Gårdagen blev riktigt mysig, efter jobbet blev det hem och en dusch, sedan ner på stan med Mamma och Fia där jag shoppade lite, hittade mig en snygg topp och en duk till köket med jordgubbar på, även en pannlapp med jordgubbar. Blev alldeles kär i duken så nu skall vi i vårt kök där hemma matcha det svarta och vita med lite rött istället för blått. Lär hitta nya gardiner nu bara =). Shoppade även några fler saker men det kan jag inte skriva vad det är här eftersom en viss person kan gå in och kika. =) Lagom till jag kom hem från stan hade älskling lagat god skink och broccolipaj och en sallad och dukat upp så fint på balkongen. Vi invigde våra nya möbler där ute och det var hur mysigt som helst!


Idag efter jobbet blir det hem för lite städning, älskling är i Gävle och ska damma av lite där innan han skall lämna över nycklarna på fredag. Sen är det bara jag och han i vår alldeles egna nya lägenhet. =) Och ikväll är det dags för bio, tjejorna skall gå på tjejfilm. Alltså jag, Mamma och Fia skall gå på "The proposal" mysigt ska det bli!


Back to work.


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards