]v[aria ♥

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Maria - 25 juni 2009 21:23

Idag har varit en himla bra dag. Började med en massa plockande och städande i lägenheten, Gustav bakade även lite inför att Farmor och farfar skulle komma och fika hos oss. Vid halv 2 tiden kom dom och vi hade riktigt trevligt, Farmor fick med sig en målning som jag gjort och även en av alla dessa klockor jag gjorde på keramiken, hon var jätteglad! Kändes bra att få visa dem hur vi ha det och få träffa dom en sväng till innan dom åker hem till Skelet igen. Efter fikat tog jag och Gustav oss ner till Roxnäs udde där vi solade och badade lite. Härligt! Efter det blev det en tur hem där jag slängde mig i soffan och kikade på Sex and the City och Gustav lagade mat till mig/oss, mums! Mysig middag på vår fina balkong och sedan tog jag mig ett fotbad, filade fötterna och fixade tånaglarna. Så nu är fötterna sommarfräscha! Nu blir det jordgubbar som Mamma nyss kom förbi med och mys i soffan till Davinchikoden. =) Jäklar vad bra filmen var igår!!!! "The Proposal" Sandra Bullock är så jäkla härlig! Detta är en ny favorit som måste finnas i DVD hyllan här hemma! Många goda skratt, så tårarna rann och jag knappast fick luft, jobbigt att hålla igen i biosalongen bara :P



Kommer nästan inte ihåg när jag varit så här pass avslappnad sist, har inte varit helt lugn hela dagen men det var längesedan jag var så här pass lugn. Love it!


Och.. I love Gustav för att han är så underbar och gör allt för att jag ska kunna slappna av och må bra. Han bryr sig som ingen annan ( eller jo Mamma då =) ). Min älskling!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards