]v[aria ♥

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Maria - 10 juli 2009 07:09

Åååh, härliga morgon... Eller backa bandet lite nu. Hade sovande jour i natt, inte för att det blev mycket sovande. När jag äntligen hade somnat in, vaknade jag av... att jag dunkade armen i väggen så de small ordentligt! Sen så låg man där och vände och vred igen. Fick nog åtminstone ihop en 4h sömn så jag ska nog kunna ta mig igenom den här dagen. Nu är det faktiskt bara 6h kvar innan jag har tagit mig igenom mina 23h. Skönt!


Kändes konstigt att sova utan Gustav i natt, det var jättelänge sedan vi sov utan varandra. Kändes konstigt att inte ha hans trygga och varma kropp intill sig, så att varje gång man tycker det känns läskigt så kramar han om en lite extra och flyttar de sista millimetrarna närmare för att jag ska veta att jag är trygg. Vad jag saknar honom! Har varit hemifrån alldeles för länge nu...


I eftermiddag är tanken att Sara och hennes Björn ska komma förbi och hälsa på oss en sväng, ska bli trevligt, är ju inte ofta vi träffas. Vi tar nog en fika hemma hos mig och Gustav. Sen ska jag dona lite med Mammas hår inför att hon och en kompis ska åka en sväng med Slussbruden, räkkryssning. Lite avis blir man ju =) Annars blir det förhoppningsvis en långpromenad (blir så rastlös i kroppen här) och massor av mys med älskling (vi har ju lite att ta igen nu)! ;)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards