]v[aria ♥

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Maria - 19 juli 2009 09:25

Oj vad trött jag är på jobbet idag, blev ganska sent hos Richard och Nutti igår. Vi hade jättetrevligt! Grillning, mycket god mat blev det, goda efterrätter och trevligt sällskap. Blev en del kubb spelande och babbel om allt möjligt. Vi lyssnade till Richard när han spelade trummor för oss nere i hans studio och vi lyssnade även till honom och Emil då de lirade lite gura! Så härligt med gitarr i bakgrunden när man sitter ute en sommarkväll. Totto sjön lite för oss också, till gitarrena: Love me tender... Vi kikade även lite mer på Nuttis smycken, och jag köpte mig ännu ett italienskt muranoglas halsband, det var riktigt snyggt! Jag och Gustav åkte hem lite tidigare för att jag skulle orka med jobbet, men väl hemma var jag inte trött längre, utan vi kikade lite på TV och ändå kunde jag inte somna på en gång. Seeeg i morse!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards