]v[aria ♥

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Maria - 23 juli 2009 20:00

.. home. Eller snart iaf, nu är det äntligen bara 1h kvar! Den här dagen har gått riktigt segt, men nu har jag snart tagit mig igenom dagen. Är riktigt trött och har huvudvärk av det här dumma vädret! Känns som det är jättesent på kvällen för det är ju mörkt ute (!?)


Ska åtminstone snart få åka hem till Gustav och pussa honom "God natt" innan jag åker hem till Mamsen för lite filmmys med familjen.


Gårdagen var för den delen supermysig. Jag och Gustav kikade runt i affärer på stan och tog en god smörgås och iste på ett utecafé i solen. Hur härligt som helst! Första dagen på länge som både jag och han kunde slappna av och bara få njuta av varandra. Jag köpte mig en klänning, en tröja och en bolero för ca. 150 :- och Gustav köpte sig två par skor och ett par till mig för strax över 300:-. Tyckte vi gjorde riktiga fynd! =) Kvällen var också mysig, jag hade sådan värk i benen och knäna igen efter att ha gått runt på stan så Gustav skickade mig i ett varmt bad medan han lagade Tacos, sedan mös vi framför TV:n till sängdags. Jag saknar honom!


/Maria

Av Maria - 23 juli 2009 16:52

På jobbet i vanlig ordning, men nu har jag faktiskt några lediga dagar framför mig och det ska bli riktigt härligt! Ikväll ska jag förbi hos Mamsen en sväng och umgås med dom, eftersom Gustav ändå måste sova. Det här är ungefär vad som händer under de kommande dagarna:


¤ fredag: lugn förmiddag och middag hos Mamsen på kvällen, morbror Nisse med fru kommer dit.

¤ lördag: kalas för Leonora på förmiddagen och 100 års kalas för Bertil och Helena (De fyller 100 år tillsammans, 60 och 40) på kvällen. Fullt ös medvetslös!

¤ söndag: bakisdag och tvätt.


Tillbaka till jobbet!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards