]v[aria ♥

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Maria - 27 juli 2009 19:26

Idag har varit en dag hos Mamsen, har hjälpt till lite med tvätten, varit ute och flängt, grejjat med hundarna och fikat gott tillsammans med familjen medan Gustav fick sova ut.  Eftersom solen faktiskt tittade fram lite under dagen fick vi ju så lov att bada också. Jäkla skitunge Micke är så håller fast mig och drar ut mig jättelångt, jag som får panik och skriker och sprattlar och klamrar mig fast eller simmar med andan i halsen så långt in jag bara kan komma. Men jag överlevde. Lyckades även skicka upp Chicas vattenleksak högt upp i ett träd, bra gjort Mia. Som tur var fanns räddningsgrejjor i närheten och där fanns en lång pinne med en krok på, så leksaken fick vi ner igen. Chica bara älskar att simma, ut och häma leksaken och in igen, om och om igen. 


Sedan lite handlande på Willys, Gustav lagar god mat. Vi ka ikväll ha en riktig myskväll och se på film och mysa för sedan kommerveckan bara att bjuda på jobb, jobb och åter jobb. Är glad för pengarna, men det är så mycket roligare att göra andra saker under sommaren. Exempelvis följa med familjen till Kolmården i helgen, jag som aldrig varit där. Aja. Jag har iaf fixat "efterrätt" det blir jordgubbar och ananas doppade i choklad, det blir också lite ost och kex med päronskivor och god äppelcider. Mys!!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards