]v[aria ♥

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Maria - 28 juli 2009 16:31

Då var man tillbaka på jobbet igen efter några dagars ledighet, det har ändå inte riktigt kännts ledigt då man haft alla dagarna inbokade ändå. Idag hann jag åtminstone med en långpromenad med stavarna (och såklart knäskydden)innan det var dags att åka till jobbet, tänkte göra samma sak i morgon innan man ska jobba dygn. Är skönt att röra på sig lite för på jobbet är det väldigt stillasittande. Vi har nyss varit ute en sväng, gått runt i området och suttit på en bänk, skönt att få känna lite på luften nu när solen kikar fram. Dessvärre är brukaren inte på något vidare humör idag heller, nyps och rivs, så både jag och den andra assistenten har plåstrade händer nu. Dags att klippa naglarna kanske!? Fick några fler dagars jobb i slutet av augusti, kan vara bra att få någon krona extra, fattig student som man är.


Nej nu är det dags att äta lite middag: Gustavs köttfärssås, bulgur och sallad. Mums! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards