]v[aria ♥

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Maria - 29 juli 2009 17:48

.. till en underbar sandstrand, bara jag och min älskade. Värme, god mat, bad, sol, snorkling, badande med delfiner, allt! Längtar så tills vi åker till Thailand, du och jag. Underbart!


/Maria

Av Maria - 29 juli 2009 17:34

Den här dagen... mycket lik gårdagen. Förmiddag bestod av långpromenad med stavarna och plockande med tvätt och disk innan jobbet. Dygns pass nu, känns inget vidare upplyftande, hade hellre (mycket hellre) bara varit hemma med Gustav. Känns så tråkigt när vi "går om varandra", han sover på morgonen/förmiddagen och bör helst lägga sig tidigt på kvällen för att få någon sömn, så när jag jobbar dom här eftermiddags/kvälls passen träffas vi bara i sängen några timmar (då ej i vaket tillstånd). Börjar kännas riktigt jobbigt att behöva sova själv så mycket, saknar att ha Gustav i närheten för det mesta. Men nu har han bara 14 nätter kvar och jag har heller inte så långt kvar på mitt sommarjobbande, förutom de extra passen jag tagit på mig. Ska bli skönt att börja plugga igen, faktiskt, då får vi någorlunda samma tider iaf, förutom att hans dagar blir längre med tåg åkandet emellan.

Helgen blir riktigt tråkig, den enda natten som Gustav inte jobbar natt på, alltså lördagsnatten, då jobbar jag dygn. Fy tusan! Började gråta när jag kom på det, vi som hade tänkt ha det riktigt mysigt bara han och jag. Så vi bestämde oss för att på fredag då ska vi gå på bio och ha det lite mysigt, innan Gustav måste sova. Underbara, underbara Gustav som stannar uppe ibland på kvällarna för att vara med mig. I love having you around!


/Maria


Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards