]v[aria ♥

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Maria - 30 juli 2009 13:28

.. är det strax dags att åka hemåt, ska bli jätteskönt att få pussas och kramas lite med Gustav innan det är dags för nya äventyr (eller något). =)


Nu hade jag inte mycket att säga heller...                         :D


/Maria

Av Maria - 30 juli 2009 08:44

Woohoo! Timmarna går, bara 5 timmar kvar nu. Sedan blir den en sväng till Mamsen för att vaxa henne innan de åker på semester ikväll, hem och städa och så kommer hela familjen på en liten kvällsfika. Gustav måste sova tidigt också för på fredag ska vi åka till hans Mamma och kika på en massa saker från hans Morfar. Och någonstans måste jag klämma in en långpromenad..


Nej, måste se till att ringa runt till några tattoostudios, jag fick i 17 års present av Mamma en tatuering, som jag ännu inte gjort (!). Jag vet vad jag vill ha, måste bara få hjälp av Gustav att rita upp den, och jag vet var jag vill ha den. Skulle vara så kul om jag hann göra den innan Photostylingen, men det kanske är optimistiskt att tro att dom har tid så snart någonstans. Någon som rekomenderar någon studio? Jag gjorde min förra på "Par i hjärter" i Borlänge, men undrar lite vilka ställen som är bra..?


Ser så mycket fram emot i morgon kväll, mys!! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards