]v[aria ♥

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Maria - 3 augusti 2009 11:38

Jag och Gustav har blivit för att kika på serier, det är så lätt för de är inte så långa och de är lätta och slå på då och då. Och framför allt har vi så mysigt. Vi började med att kika på "How I met your mother" och vi älskar den serien, dessvärre har vi kikat på alla säsonger redan och i princip gått igenom alla en gång till så vi var tvungna att hitta på något nytt. Jag gillar också "Two and a half men" men Gustav är inte lika förtjust så slutligen blev det "Midsomer murders"  som vi kikar på. Dom avsnitten (eller avsnitten, det är ganska långa så det blir nästan som en film iaf) är ganska mysiga fast de också är lite "grymma". Dessutom är det hur mysigt som helst att tillsammans sitta och gissa vem som ligger bakom allt. Heh. Vi kanske är mysko, vem vet!? Mysigt har vi iaf! =)


/Maria

Av Maria - 3 augusti 2009 08:25

Igår var riktigt mysigt, det började iofs inte super mysigt då jag helt hysterisk efter jobbet inte ville följa med Gustavs brors familj och bada, bara för att jag skämms att visa mig i bikini för dem. Fick smälta det ett tag, det var ju meningen att vi bara skulle fika för sjutton, och sen åkte bikinin på och det var riktigt mysigt. Vi åkte till Lugnets utebad och mös med barnen i lilla barnpoolen och åkte vattenrutschkana med dem och allt möjligt. Vi badade även för oss själva lite, supermys! (förutom de tillfällena som Gustav försökte dränka mig på, iofs gav han bara igen) Rekomenderar starkt Oriflame´s vattenfasta wonderlash mascara! I love it, jag åkte kanorna och var under vattnet massor av gånger, men ögonfransarna såg lika bra ut som innan jag började bada. =) Efter badet åkte vi hem till oss och lagade lite tacos och mös hela kvällen lång med välling, sång och spelande på bongotrumma. En riktigt mysig dag, och Gustavs bror och hans familj är jättemysig! Fick knappast vara ifred en sekund från Linnea, sötnöten!

 Kvällen spenderades i soffan, fast det var inte länge för jag var så jäkla trött, så sängen nästa. Somnade till och med innan Gustav hunnit lägga sig och i morse vaknade jag någon minut innan klockan ringde på Gustavs sida av sängen dreglandes på hans kudde (jag varnade honom innan han skulle lägga sig). Sedan direkt till jobbet, är lika trött idag med..


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards