]v[aria ♥

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Maria - 20 augusti 2009 13:45

Totto som fyller 45 år idag, du kommer få finfina presenter imorgon! ;)


och Lollo som tagit körkort idag! Kör så det ryker!! =)


Gårdagen var mysig, först tog jag tag i promenerandet och tog en extra lång sväng, sedan hem göra sig iordning och ner på stan för att kika efter det vi tänkt ge Totto när han fyller. Vi hittade även en massa mer saker, Gustav shoppade på Dressman, 70% rabatt, snacka om fynd han gjorde! =) Jag köpte mig en ny träningsBH, vilket var behövligt, speciellt nu när gympan drar igång igen på måndag! Sedan tittade vi efter det vi borde tittat efter hur länge som helst, träningsskor. Det är inte billigt med riktiga skor, men det var åtminstone rea och sammanlagt sparades 1100kr, det tycker jag är ganska bra. Det blev ett par Adidas löparskor, de skulle vara de bästa för powerwalk och ett par Reebook StepUp skor som passar perfekt för gympa, aerobic och StepUp. Så nu längtar jag som sjutton till på måndag, då är det Afrodans som gäller! Vi tog oss även en mysig fika på stan och jag bara tycker det är så underbart att strosa runt och kika på saker med Gustav.


Fick självklart lov att tvinga med Gustav på en promenix igårkväll, var tvungen att prova mina nya skor! Dessvärre fick jag skavsår på den foten där den ej provade skon satt, men jag tejpade imorse och gick ändå och det funkade inte alls, så nu har jag två stoora blåsor på foten och måste vila dem innan jag kan gå igen. Men när jag väl gått in dem så kommer de att vara super! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards