]v[aria ♥

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Maria - 24 augusti 2009 18:22

Första skoldagen idag på min tredje termin på högskolan. Kändes precis som jag bara varit hemma över helgen, det var flera jag gick med förra terminen och samma gamla sal. Behöver åtminstone inte vara så nervös då jag känner igen folk och salar, bara nya uppgifter att vara nervös över. =) Jag har nog aldrig längtat så mycket till skolan som jag gjort de senaste dagarna, det var riktigt kul att vara tillbaka, det är nästan så att jag ser fram emot att läsa tråkig kurslitteratur (!?). Det kanske är för att jag kommer få en härlig semsterpaus under jul och nyår som det inte känns lika tungt =)


Idag börjar jag även på Gymmix igen, ska bli härligt att komma igång med den träningen igen, det är alltid kul och svettigt! Ikväll är det Afrodans som står på schemat, nytt, ska bli riktigt kul att prova på! =) Gustav har även han börjat träna idag, Aikido (stavning?), hoppas han tycker det är kul! =)


Helgen har varit trevlig, fredagseftermiddagen/kvällen tillbringades på Rättviks camping dit vi åkte med ungarna för att fira Totto som fyllt 45, en överrasknningsfest och Totto blev glatt överraskad! Av oss fick han en sprikmatta och en orgasmatron, tyckte det var dags för honom att ta hand om sig själv. =) Det kom även dit några vänner till Mamma & Totto, vi hade med oss allt för att göra grillspett, tårta, sprit, ja allt vad vi behövde! Trevligt! Natten spenderades i Mammas & Tottos husvagn, vaknade dessvärre kl. 5 på morgonen av en lillsnorre (Amigo) som satt och fnös mig i ansiktet, trevligt, det var hans sätt att tala om att han höll på att kissa på sig, så det var bara att gå ut med honom! Lördagen spenderades på campingen och kvällen hos Mamma med surströmming, Mums! =) Igår städades det här hemma, Gustav köpte sig två cyklar (en att ha här hemma och en att ställa i Gävle då han ska börja pendla nu), en snabbis på IKEA skulle ha innerkuddar och tyg (Vad jag tycker det är roligt att sy!), en snabbfika hos Gustavs Mamma och sedan vidare till min Mamma som skulle klippa Gustav. En fullspäckad dag med andra ord! =)


Sitter nu redo i träningskläderna, kan inte klockan slå Afrodans snart!? =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards