]v[aria ♥

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Maria - 1 september 2009 10:06

Helgen har varit bra, på fredagen middag med Lollo och Marcus, vi som bjöd så de skulle få se vår lägenhet också. Lördagen började med Oriflames höst Kick Off och efter det åkte jag och Gustav ut till Forsbacka och bodde över en natt hos Gustavs Pappa och fru i deras stuga på en ö i Storsjön. Jättemysigt och trevligt, kvällen spenderades till största del av att kika på Thailand bilder, de visade oss från när de var där och de fick se vart vi skulle åka. På söndagsförmiddagen åkte vi till Media Markt, hade velat köpa mig en Ipod, men de till bra pris var såklart redan slut så det blev att beställa en sådan på nätet istället (hoppas den kommer i veckan!), sedan åkte vi över till IKEA där vi åt god lunch och shoppade lite lampskärmar, lite tyg och någon annan småsak. =) Sedan hem och slumra en halvtimme innan vi cyklade till Salsakursen, riktigt kul! Så nu har vi anmält oss och ska gå på Slasakurs tillsammans. Igårkväll tränade vi lite på de steg vi fick lära oss, är hur mysigt som helst att dansa salsa med sin älskling! =) Det var snälla Sara som tipsade om Salsan, hon och hennes karl Jonas skulle gå, även Lollo och Marcus fick vi med oss!


Igår var den måndag igen, ny vecka, var ingen bra start. En riktigt grining och trött Mia skulle åka till skolan på morgonen och vara där hela dagen, men det ordnade sig och jag blev på bättre humör, man kan ju inte sitta i skolan och sura :P Hem och var riktigt trött, hämtade ut kläder jag beställt från Ellos, en ny höstjacka! Fikade lite kaffe för att bli piggare med Gustav, skulle sedan börja plugga men så ringde Lollo och ajg blev fast i luren till det var dags att byta om och åka på Afrodans. Det är så jäkla kul och svettigt! Träffade på Moa där, det var kul! Även Erika, kul att se henne och babbla lite! =) Sedan hem och mysa med lite sen middag med Gustav innan lite plugg och sängdags. Borde plugga mer nu innan jag ska till skolan. Ikväll är det mer träning som gäller, BodyPump, förhoppningsvis följer Gustav med också. Dessutom är antagligen Sara där! =)


Nu är jag så himla peppad, vill nå mina mål, gå ner i vikt, bli piggare, smalare och snyggare och framförallt hoppas jag på att få mindre värk överallt när jag rör på mig. Jag försöker iaf och just nu känns det som att ingenting kan stoppa mig! Önska mig lycka till =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards